Home > General Documents > eGHL Terms of Services

eGHL Terms of Services

I hereby authorize the debit to my Visa / MasterCard / American Express / JCB via eGHL payment solution.

I hereby warrant and declare that information as disclosed by me above is true, accurate and current.

I hereby acknowledge and accept Merchant's shipping policy, refund / return policy and other terms and conditions published at Merchant's website. Merchant is referred to the company who cardholder make online purchase(s) from. I understand that credit card issuing banks may impose additional charges on all cross border transactions and not charged by Merchant or/and eGHL. Cross border transactions are defined as transactions whereby the country of the cardholder's bank differs from that of the Merchant.

I further represent that I have legal capacity to create binding legal obligations.

I further acknowledge and accept that I shall be personally responsible and liable for any misrepresentation of false information disclosed by me in relation to above.

Dengan ini, saya membenarkan debit tersebut kepada Visa / MasterCard / American Express / JCB saya melalui perkhidmatan pembayaran eGHL.

Dengan ini juga, saya memberi jaminan dan mengisytiharkan bahawasanya maklumat yang diberikan oleh saya adalah benar, jitu dan semasa.

Dengan ini, saya mengakui dan menerima dasar penghantaran Saudagar, dasar pemulangan/bayaran balik dan terma syarat-syarat lain seperti yang dicetak dalam laman web Saudagar. Saudagar merujuk kepada syarikat di mana pemegang kad membuat pembelian.

Saya memahami bahawasanya bank pengeluar kad kredit berkemungkinan mengenakan caj tambahan ke atas transaksi luar sempadan di mana negara bank pengeluar kad kredit berbeza dengan negara Saudagar.

Saya juga menyatakan bahawa saya mempunyai kapasiti undang-undang untuk mewujudkan kewajipan undang- undang yang mengikat.

Saya mengakui dan menerima bahawasanya saya akan bertanggungjawab secara peribadi atas segala kesalahan maklumat yang diberikan oleh saya berhubung dengan perkara di atas.

Payment processed by eGHL
 
Copyright © 2020 eGHL is part of the GHL group of companies.